Свържете се с нас +359 888 375 627
Експресна доставка Директно до Вашата врата
Платете с карта Visa, Mastercard, DSK Direct
Създадени с любов От чистата природа

Общи условия


Тези Общи условия уреждат взаимоотношенията между Продавачите и Потребителите

(клиентите), които ползват елетронния магазин www.slimfood.bg за покупка на стоки.

С натискането на обект, картинка, линк (различен от този на Общите условия) или

бутон, разположен на уебсайта www.slimfood.bg cе счита, че Вие приемате или сте

съгласни с описаните по-долу Общи условия. Настоящите Общи условия са съобразени

с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), както и с другите

нормативни актове, действащи в Република България.

1. ДЕФИНИЦИИ

„ПРОДАВАЧ” е интернет сайтът www.slimfood.bg, който е собственост на “ДЕНИРА”

ООД, гр.В.Търново и служи за виртуална платформа за продажба на стоки. Продавачът

е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на

конкретна стока (артикул) в електронния магазин.

„ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи

условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите в електронния

магазин стоки.

„ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е интернет сайтът www.slimfood.bg, който служи като

виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие

между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за поръчка и покупко-продажба на конкретна

стока (артикул).

“ДЕНИРА” ООД, е търговското дружество с ЕИК: 123574795, със седалище в град

Велико Търново, ул.”Моско Москов”7, което създава и поддържа електронния магазин,

предлага и продава стоки в магазина и определя настоящите Общи условия, при които

се продават стоките. “ДЕНИРА” ООД има пълните права едностранно да променя

съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него.

„ПОРЪЧКА” е направената от Потребител заявка към електронния магазин за покупка

на една или повече конкретни стоки (артикули). Поръчката се опакова и изпраща по

куриер към предварително посочен в поръчката от Потребителя адрес, след като бъде

одобрена по имейл или телефон. Одобрението по имейл става с изпращане на имейл

(електронно писмо) за потвърждение. Одобрението по телефон става след обаждане от

служител на онлайн магазина за потвърждение.

„ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен

магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.

„КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от

Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.

2. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН

2.1. Разглеждането на електронния магазин www.slimfood.bg е напълно свободно и

достъпно от всички точки на света.

2.2. За да се пазарува от електронния магазин www.slimfood.bg, е необходима

регистрация с парола и електронна поща (e-mail) или име на получателя, имейл,

телефон и адрес за доставка. Регистрирането е напълно безплатно и става като се

попълни формата за регистрация. Регистрираният клиент има възможност да се ползва

от всички услуги на магазина.

2.3. Потребителят трябва да посочи e-mail и парола, лични данни и адреси за доставка.

2.4. “ДЕНИРА” ООД не е регистриран администратор на лични данни по смисъла

на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) и събира, обработва и ползва личните

данни на своите потребители до изпращането на стоката,която са поръчали и заплатили

потребителите. Личните данни на потребителите не се предоставят на трети лица.

2.5. В електронния магазин www.slimfood.bg на всяка стока е посочена цената,

основните характеристики на стоката и допълнителна информация, целяща

подпомагането на направата на информиран избор при покупката на продукта.

Също така, на всяка страница на представена стока има възможност Потребители на

www.slimfood.bg да дават мнения и оценки, касаещи дадената стока.

2.6. Всички посочени на сайта цени са в лева и евро с включен ДДС.

3. ПОРЪЧКА НА СТОКИ

3.1. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:

3.1.1. валиден адрес на своя електронна поща;

3.1.2. вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране;

3.1.3. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон.

3.3. . При успешно направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на

поръчката чрез електронно писмо на посочения от него имейл адрес. В потвърждението

по имейл се посочва поръчаната стока, номерът на поръчката, датата и часът, в който е

направена поръчката.

3.4. В случай, че поръчаната стока не е в наличност, консултантът уведомява

Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока

(аналогичен модел), поръчката може да бъде анулирана.

3.5. Поръчки в електронния магазин www.slimfood.bg се приемат 24 часа в

денонощието, 7 дни в седмицата.

3.6 Работното време на консултантите на онлайн магазин www.slimfood.bg е:

От понеделник до петък от 09:00 до 17:00 часа.

В събота: от 10:00 до 14:00 часа. Почивен ден: неделя

4. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ

4.1. След като в www.slimfood.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната

система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл за успешно приетата

поръчка.

4.2. Доставка се прави само на успешно приети поръчки. При опаковане на поръчаната

стока, потребителят бива уведомяван със имейл, че стоката се предава на куриер за

транспортиране до съответния адрес.

4.3. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и в официални празници.

4.3.1. Обикновена доставка - в срок до 5 (пет) работни дни от момента на

потвърждаването на поръчката.

4.4. Продавачът използва за доставки куриерска фирма “Спиди” АД (Speedy), като

обичайните часове за доставка са от 9.00 до 17.30 часа.

4.5. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес (независимо дали

жилищен или служебен) или до офис на „Спиди“ АД в съответния град.

4.6. Цените за доставка са описани в страницата на всеки продукт в графата „Доставка

и Плащане“

4.7. Всяка пратка е застрахована, като застраховката е за сметка на Продавача.

4.8. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на

посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на „Спиди“ АД

да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от

задължението да изпълни заявената доставка.

5. ПЛАЩАНЕ

5.1. Заплащането на поръчаната стока може да се извърши по два отделни или в

комбинация един с друг начина, като независимо от избрания начин на плащане,

сумата за заплащане е една и съща и не се начисляват допълнителни такси за обработка

на плащането.

5.1.1. С „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката;

5.1.2. С кредитна или дебитна карта;

5.2. За всяка поръчана стока потребителят трябва да заплати цената, която е обявена

в електронния магазин към момента на поръчката. Цената на всяка стока може да се

променя динамично.

8. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИЯ

8.1. Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния

магазин стока в рамките на 7 дни от получаване на стоката.

8.2. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако

стоката е доставена след срока по причини, които са извън Потребителя и не се дължат

на непреодолима сила.

8.3. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в

ненарушен търговски вид и със запазен етикет.

8.4. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява

платената сума за върнатата стока по посочена от него банкова сметка в срок от

15 /петнадесет/ дни след връщането на стоката. Суми не се възстановяват, докато

Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по т. 8.1, отказът

от договора не произвежда действие.

8.5. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното

между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между

страните може да се изразява в:

• производствени дефекти на стоката;

• констатирани липси на части от стоката;

• изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;

• повреда на стоката при транспортирането.

8.6. Рекламацията може да се предяви пред “ДЕНИРА” ООД на посочения имейл адрес,

deniraltd@gmail.com като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в

седемдневния срок.

8.7. Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или

повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:

• Запазен добър търговски вид

• Запазена оригинална опаковка и етикет.

8.8. Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, може

да се направи по начина и на адресa посочени върху стоковата разписка, с която

Потребителят е получил поръчката.

В случай, че в населеното място на Потребителя няма офис на куриерска

фирма „Спиди“ АД, то той трябва да се свърже с Продавача на телефон 0888 375 627 за

уточняване на подробностите по връщането на стоката.

9. ОБРАТНА ВРЪЗКА

9.1. Всеки Потребител може да осъществи обратна връзка с “ДЕНИРА” ООД, за да

поставя въпроси, да прави предложения и да получава информация.

Връзка може да се осъществи на посочените имейл адреси в сайта, на телефонен номер

0888 375 627 и през контактната форма в секция „контакти“.

9.2. “ДЕНИРА” ООД е администратор на интернет сайта и съответно на полето за

мнения и обсъждания, като в изпълнение на тази функция може да премахне всякакви

нецензурни и обидни квалификации, нарушаващи морала и добрия тон.

Настоящите Общи условия са приети от управителя на “ДЕНИРА” ООД и последната

промяна в тях е от 01.01.2015 г.